Chystáte se poprvé nakupovat nábytek přes internet? Nemějte obavy, není to žádná velká věda! U nás je průběh nákupu jednoduchý a přehledný, takže si s ním bez problému poradí každý zákazník. Nezáleží na tom, zda uděláte objednávku na počítači nebo v mobilní verzi, postup je v podstatě stejný – a my vám ho nyní popíšeme, abyste věděli, co můžete očekávat. 

 

 


 

Vše potřebné vám přijde do e-mailu

Dejte sbohem štosům papírů, které schováte tak dobře, že je nejste schopni najít. Všechny potřebné doklady k nákupu vám pošleme na e-mail, takže je vždy snadno dohledáte. Vše začíná e-mailovým potvrzením vaší objednávky, kde najdete rekapitulaci objednaného zboží, včetně detailů ohledně zvolené rohové varianty a potahu. Pokud by tedy cokoliv nesedělo s vašimi původními požadavky, okamžitě to zjistíte a společně situaci vyřešíme. Jestliže vše odpovídá vašim požadavkům, stačí objednávku zaplatit a my ji začneme zpracovávat. Potvrzení o platbě vám opět zašleme na e-mail, takže budete mít všechny dokumenty hezky pohromadě.

 

Komunikace na jedničku

Jakmile je z vaší strany vše potvrzeno, míč je na naší polovině hřiště. V ten moment zadáváme požadavek do výroby a očekáváme doručení vašeho zboží do našeho skladu v Olomouci, odkud ho následně expedujeme k vám domů. V ten moment vás kontaktujeme a dohodneme se s vámi na přesném datu, čase a způsobu doručení. Pro jistotu vám dáme vědět ještě 20 minut předtím, než k vám dorazíme, abyste se mohli na přijetí zboží v klidu připravit.

 

Pomůžeme i s výnosem

Spolehnout se na nás můžete i v případě, že nemáte po ruce nikoho, kdo by vám pomohl sedačku, postel nebo jiný větší náklad vynést do bytu. V rámci našich služeb vám můžeme zprostředkovat také výnos zboží, kamkoli budete potřebovat. Stačí se telefonicky domluvit nejpozději dva dny před plánovaným doručením a my vám výpomoc zajistíme. Samozřejmě to není podmínkou – o výnos se můžete postarat zcela sami. V takovém případě náklad vyložíme v přízemí, kde si ho převezmete.

 

Neváhejte se na nás obrátit

Nemyslete si, že doručením zboží vše končí – jsme tu pro vás i nadále. Ať už budete potřebovat doplňky jako polštáře či křesla nebo zcela jiné zboží, můžete se na nás obrátit. Jsme pro vás k dispozici v našem showroomu, přímo na e-shopu a také na zákaznické infolince, kterou můžete využít každý všední den od 8:00 do 16:00. A nemusí se jednat pouze o průběh objednávky nebo doplňkové služby – naši profesionální zaměstnanci vám poradí s každým vaším dotazem ohledně výběru nábytku. Nechcete prošvihnout novinky v našem sortimentu a zajímavé akce, které pro vás připravujeme? Přihlaste se k našemu newsletteru, se kterým vám žádná sleva neunikne!

_

_

_

_